Публічна оферта компанії
Стоматологічна освітня платформа IMPLANT ACADEMY + щодо надання інформаційно-консультаційних послуг (далі - "Оферта")
Оферта адресована невизначеному колу фізичних осіб, які зацікавлені у отриманні інформаційно-консультаційних послуг на умовах, вказаних нижче.
1. Терміни та визначення 1.1. Наведені нижче терміни вживаються у цій Оферті у такому значенні:
Акцепт - повне, безумовне і беззаперечне прийняття пропозиції укласти договір на надання інформаційно-консультаційних послуг.
Веб-сайт - сукупність даних, електронної (цифрової) інформації, інших об'єктів авторського права та (або) суміжних прав і т.п., пов'язаних між собою та структурованих за адресою сайту:
http://implant-academy-plus.com.ua Веб-сторінка - складова частина веб-сайту, що містить інформацію про порядок надання інформаційно-консультаційних послуг в рамках Події (зокрема, Програму Заходу, формат її проведення (вживу або онлайн), дату та час надання послуг). Виконавець - ТОВ Імплант Академі Плюс , яка є організатором або співорганізатором Події, в рамках якої надаються інформаційно-консультаційні послуги.
Замовник - фізична особа, яка прийняла умови Пропозиції.
Захід - практикум, семінар, саміт, онлайн-інтенсив, навчальне заняття, навчальна програма або інша подія ділового характеру, в рамках якої надаються інформаційно-консультаційні послуги згідно з Програмою Заходу.
Оферта - пропозиція укласти договір, розташована в інтернеті на сторінці, доступній за посиланням:
http://implant-academy-plus.com.ua Програма Події - етапи (модулі, інформаційні блоки та інше) надання інформації з певної теми.
Сторони - Виконавець та Замовник.
Наведені терміни мають тотожне значення як при вживанні в однині, так і в множині, а також як при вказівці з великої букви, так і з малої. Інші терміни, що використовуються в Пропозиції, визначаються відповідно до норм чинного законодавства України, а в випадку відсутності визначення в законодавстві мають загальноприйняте значення.
2. Предмет Оферти 2.1. За умовами, визначеними у цій Оферті, між Виконавцем і Замовником укладається договір на надання послуг (далі - «Договір»), відповідно до якого Виконавець зобов'язується надавати інформаційно-консультаційні послуги, передбачаючи участь Замовника в обраному ним Заході (далі - «Послуги»), а Замовник зобов'язується приймати та оплачувати ці послуги.
2.2. Порядок надання послуг, зокрема, Програма Заходу, формат її проведення (вживу або онлайн), дата та час надання послуг визначається на сторінці Заходу.
3. Порядок укладення та виконання Договору 3.1. Перед укладенням Договору Замовник повинен ознайомитися з Офертою і у випадку несхвалення умов не вчиняти дій, спрямованих на укладення Договору та його виконання.
3.2. Попередньою згодою з Офертою вважається реєстрація Замовника на Подію на сторінці Події з вказівкою наступної інформації:
прізвище та ім'я,
номер телефону,
e-mail.
3.3. Акцепт Пропозиції здійснюється шляхом сплати Замовником вартості замовлених Послуг.
3.4. Виконавець і Замовник, керуючись ст. 207, ч. 2 ст. 639, ст. 641, 642 Господарського кодексу України, згодні, що з моменту Акцепту Договір вважається укладеним в письмовій формі, без підпису письмового екземпляра.
4. Права та обов'язки Виконавця та Замовника
4.1. Виконавець зобов'язується:
4.1.1. Надавати Послуги відповідно до умов, викладених у цій Пропозиції.
4.1.2. Сповіщати Замовника про місце надання Послуг, а також про будь-які зміни у умовах організації процесу надання Послуг не пізніше, ніж за 1 (один) день до дати початку Події.
4.1.3. Забезпечувати Замовника необхідними матеріально-технічними засобами для участі у Події в разі надання Послуг особисто, а також даними для доступу до онлайн-ресурсів, за допомогою яких надаються Послуги у віддаленому режимі.
4.2. Виконавець має право:
4.2.1. Самостійно визначати порядок організації процесу надання Послуг, включаючи зміну місця, дати та часу їх надання в односторонньому порядку з обов'язковим сповіщенням Замовника про такі зміни.
4.2.2. За власним розсудом залучати третіх осіб для виконання своїх зобов'язань.
4.2.3. Публікувати та поширювати інформацію щодо ходу, методу та результатів надання Послуг.
4.2.4. Здійснювати аудіозапис, фото- та відеозйомку під час проведення Події і використовувати їх для будь-яких цілей будь-якими способами.
4.2.5. Зупиняти виконання зобов'язань, відмовлятися від їх виконання частково або повністю у випадку невиконання або неналежного виконання Замовником своїх зобов'язань.
4.3. Замовник зобов'язується:
4.3.1. Оплачувати Послуги відповідно до умов, визначених у цій Пропозиції.
4.3.2. Негайно повідомляти Виконавця про зміну своїх контактних даних. У випадку невиконання даної умови всі пов'язані з цим ризики покладаються на Замовника, і Виконавець не несе відповідальності за неприйняття Замовником інформації про Послуги, які надаються Виконавцем.
4.3.3. Заплатити шкоду майну Виконавця, включаючи третю особу, на користь якої укладено Договір, у повному обсязі, у разі завдання шкоди.
4.3.4. Не передавати третім особам і не використовувати в комерційних цілях без дозволу Виконавця навчальні, методичні і інформаційні матеріали, які надаються Замовнику у ході виконання Договору і є об'єктами авторського права. Право на використання контенту та матеріалів обмежено використанням в особистих цілях без права будь-якого передачі третім особам.
4.3.5. Приймати Послуги з дотриманням наступних правил:
не передавати свої права та зобов'язання за Договором третім особам без попереднього погодження з Виконавцем;
заборонено здійснювати відеозйомку під час проведення Події, розповсюдження відео- та аудіозаписів Події незалежно від способу такого поширення;
відвідування Події в стані алкогольного або наркотичного сп'яніння заборонено;
обов'язковим є дотримання установлених організаторами правил, розташованих в місці проведення Події та на веб-сайті Виконавця;
у випадку порушення встановлених правил і невиконання вимог Виконавця учасник Події буде змушений покинути подію без компенсації вартості участі в ній.
4.4. Замовник має право:
4.4.1. Отримувати Послуги на умовах, визначених цією Пропозицією.
4.4.2. Отримувати інформацію щодо Послуг, наданих Виконавцем.
5. Вартість Послуг та порядок оплати
5.1. Вартість Послуг залежить від обраної Замовником Події, кількості учасників і пакету участі в ній і визначається в рахунку на оплату.
5.2. Оплата Послуг здійснюється Замовником шляхом безготівкового переказу грошових коштів на банківський рахунок Виконавця.
5.3. Вартість Послуг визначається в українських гривнях.
5.4. Вартість Послуг може змінюватися в разі дії спеціальних акцій, що передбачають надання знижок.
5.5. Замовник може здійснити оплату за Послуги такими способами:
шляхом банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у рахунку на оплату;
через сервіс прийому онлайн-платежів Fondy або іншим шляхом за домовленістю з Виконавцем.
5.6. Замовник сплачує Послуги в розмірі 100% вартості Послуг протягом 3 (трьох) банківських днів з дати виставлення Виконавцем рахунку на оплату, але не пізніше, ніж за 1 (один) банківський день до дати початку надання Послуг, якщо інше не домовлено Сторонами.
5.7. У випадку невиконання потенційним Замовником оплати повної вартості Послуг у вказаному вище строк, Договір вважається незаключеним.
5.8. Послуги вважаються оплаченими Замовником з моменту отримання Виконавцем підтвердження з банку про надходження повної суми оплати на розрахунковий рахунок Виконавця. У окремих випадках за вибором Виконавця підтвердженням факту оплати може бути:
факсимільна копія платіжного вказівника;
факсимільна копія квитанції про оплату банку, через який здійснено оплату;
підтвердження транзакції через платіжну систему Fondy на користь Виконавця в разі здійснення Замовником оплати через сервіс прийому онлайн-платежів.
5.9. Затримка початку Події або перенесення дати проведення Події не є підставою для повернення коштів, сплачених за Послуги.
5.10. Умови повернення коштів, сплачених за участь у Події, вказуються на відповідній веб-сторінці Події або фіксуються в договорах, угодах між Замовником та Виконавцем.
6. Порядок приймання та передачі Послуг
6.1. Якщо Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів з дати закінчення Події не надав Виконавцю мотивовану письмову відмову від прийняття Послуг, такі Послуги вважаються надані в належному обсязі та прийняті Замовником в повному обсязі.
6.2. Після завершення Події Виконавець може надати Замовнику, включаючи запит від останнього, акт надання послуг (далі - "Акт"). У випадку, якщо Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів з дати закінчення Події не надав Виконавцю підписаний своюсторонньо Акт або мотивовану відмову від його підписання, такий Акт вважається погодженим (підписаним) Замовником, а Послуги вважаються наданими належним чином.
7. Дія Пропозиції та Договору
7.1. Пропозиція набуває чинності з моменту її публікації на веб-сайті Виконавця та діє до моменту її відкликання Виконавцем.
7.2. Виконавець залишає за собою право вносити зміни до умов Пропозиції і/або відкликати Пропозицію в будь-який момент за власним розсудом. У разі внесення Виконавцем змін до Пропозиції такі зміни набирають чинності з моменту розміщення зміненого тексту Пропозиції на веб-сайті Виконавця, якщо інший термін набрання чинності змінами не визначено додатково при такому розміщенні.
7.3. Акцепт Пропозиції Замовником створює Договір на умовах, визначених даною Пропозицією.
7.4. Договір набуває чинності з моменту Акцепту Пропозиції Замовником і діє:
до моменту виконання Сторонами своїх зобов'язань згідно з Договором, а саме - сплати Замовником вартості Послуг та надання Виконавцем Послуг в обсязі, відповідному вартості Послуг;
до моменту розірвання Договору.
7.5. Договір може бути достроково розірваний:
за взаємною згодою Сторін в будь-який момент;
Виконавцем в односторонньому порядку в разі невиконання Замовником своїх зобов'язань згідно з Договором, при цьому вартість Послуг не повертається;
Виконавцем в односторонньому порядку в разі скасування Події або в інших випадках з поверненням Замовнику вартості передоплачених, але не наданих Послуг.
8. Одержання відповідальності
8.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань згідно з цим Договором, Виконавець та Замовник несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.
8.2. Виконавець в жодний спосіб не несе відповідальності за будь-які непрямі збитки Замовника, включаючи втрату прибутку, доходів або нездатність отримати очікуваний дохід та будь-які схожі збитки.
8.3. Замовник згоден з умовами Договору та погоджується, що він не має права вимагати від Виконавця будь-якої компенсації моральної, матеріальної шкоди або збитку, завданого Замовнику, як під час строку дії Договору, так і після його завершення.
8.4. Сторони здійснюють заходи для вирішення всіх спорів і розбіжностей, виниклих з Договору або в зв'язку з його виконанням, шляхом переговорів. Термін розгляду претензії встановлюється протягом 30 (тридцять) днів з моменту її отримання Стороною.
8.5. У разі неможливості вирішення виниклих спорів і розбіжностей шляхом переговорів, такі спори і розбіжності підлягають розгляду в суді за місцем знаходження Виконавця.
8.6. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов'язань згідно з цим Договором, якщо це невиконання сталося внаслідок дії непереборної сили (форс-мажор).
8.7. Під форс-мажором розуміються надзвичайні і невідворотні обставини, які виникли після укладення Договору та об'єктивно роблять неможливим виконання зобов'язань, включаючи, але не обмежуючись: пожежі, землетруси, повені, зсуви, екстремальні погодні умови, інші стихійні лиха, вибухи, страйки, війна або військові дії, епідемії, незаконні дії третіх осіб, дії та нормативно-правові акти органів державної влади.
8.8. У випадку форс-мажору Сторона, на яку він вплинув, повинна негайно, але не пізніше, ніж протягом 14-денного терміну, повідомити про це іншу Сторону. Доцільним підтвердженням дії форс-мажору є документ, виданий компетентними органами.
8.9. Форс-мажор автоматично продовжує строк виконання зобов'язань на весь період його дії. У разі, якщо форс-мажор діє більше 3 (трьох) місяців або коли при його виникненні стає очевидним, що такі обставини будуть діяти більше зазначеного терміну, кожна із Сторін матиме право відмовитися від подальшого виконання зобов'язань згідно з Договором, надіславши відповідне повідомлення іншій Стороні.
9. Інші умови
9.1. Погоджуючись з умовами та приймаючи умови цієї Оферти шляхом її акцепту, Замовник засвідчує та гарантує перед Виконавцем, що:
9.1.1. надав правдиві дані при реєстрації на Подію, при оформленні платіжних документів та при оплаті Послуг;
9.1.2. уклав Договір добровільно, причому:
повністю ознайомився з умовами цієї Оферти,
повністю розуміє предмет Договору (Оферти),
9.1.3. має всі права та повноваження, необхідні для укладення та виконання Договору.
9.2. Акцепт Оферти означає:
9.2.1. надання учасниками Події повної та беззаперечної згоди Виконавцю (залученому Виконавцем оператору/фотографу/менеджеру) на здійснення фото- та відеозйомки з їх участю;
9.2.2. надання учасниками Події повної та беззаперечної згоди Виконавцю на використання їх фотографічного зображення, відео з їх участю, їхніх коментарів та інформації про них в рекламних, інформаційних та інших матеріалах Виконавця, їх публічний показ, відтворення та поширення як на території України, так і за її межами;
9.2.3. визнання єдиних прав Виконавця на фотоматеріали та відеоматеріали з участю учасників Події: на відтворення, копіювання, адаптацію, здійснення публічного показу та демонстрації, публічного представлення, розповсюдження, відчуження, а також права на подвійний запис, озвучування або субтитрування, виготовлення фрагментів та інше;
9.2.4. надання згоди Замовника на збір, обробку та зберігання наданих ним особистих даних; на використання особистих і статистичних даних, зібраних під час укладання та виконання Договору та на надсилання Замовнику інформації щодо Послуг, новин Виконавця та (або) партнерів Виконавця.
Виконавець повідомляє Замовника, що є власником особистих даних, зібраних у Замовника, а також що ці особисті дані можуть передаватися іншим особам з метою виконання умов Договору, виконання Виконавцем своїх зобов'язань, встановлених податковим, статистичним і іншим законодавством України, відповідними підзаконними нормативними актами, а також з метою захисту законних прав та інтересів Виконавця.
9.3. У разі надання Замовником особистих даних третіх осіб, Замовник дає дозвіл на їх використання відповідно до умов Договору і гарантує отримання письмової згоди вказаних осіб на таке використання. Відповідальність за порушення цього вимоги повністю покладається на Замовника.
9.4. Замовник інформований та згоден з тим, що телефонні розмови з Виконавцем або його представником можуть бути записані з метою контролю якості роботи Виконавця або його представника.
9.5. Внаслідок відмови, технічних несправностей, дій третіх осіб, включаючи, але не обмежуючись, вірусних або хакерських атак, дані Замовника можуть стати доступними третім особам. Замовник розуміє це і зобов'язується не вимагати від Виконавця компенсації збитків, завданих в зв'язку з цим.
9.6. Документи, повідомлення, запити та вимоги вважаються відправленими належним чином, якщо вони були відправлені засобами електронного, телефонного, факсимільного або поштового зв'язку або доставлені з підписом одержувача. Письмові документи, відправлені факсом чи електронною поштою, мають повну юридичну силу до обміну оригіналами, породжують права та обов'язки для Сторін, можуть бути подані до судових органів як належні докази і не можуть бути заперечені Стороною, від імені якої вони були відправлені.
ТОВ ІМПЛАНТ АКАДЕМІ ПЛЮС
ЄДРПОУ 44826394
Р/Р UA763052990000026001050573147
в АТ КБ "ПРИВАТБАНК" МФО 305299
Україна, м. Дніпро, вул. Щепкіна 26, б. 26, кв. 2